Produktet har blitt lagt i handlevognen

Steng

/

Dette er ett eksempel bilde og kan skille ut seg fra originalet.

HSL Holeshot Link System

C2P Suspension

HSL- HoleShot Link System! Dette er starthjelpen du virkelig behøver! Nå finnes dette hjelpemidlet som du ikke visste om for starten. Noe som de fleste proffkjørere allerede har montert! Alle vet hvor viktig starten er når det kommer til motocross konkurranser! Denne delen av linkleddet fungerer på samme måte som den fremre «HoleShot» anordningen som sitter på framgaffelen/gaffelben beskyttelsen. HoleShot-delen til framgaffelen var en så stor suksess at 9 av 10 førere har den montert på sine sykler. Problemet med å kun ha en HoleShot på framgaffelen gjorde at trykket på bakhjulet forsvant pga. den sammentrykte gaffelen. En utvikling var nødvendig og i og med det ble HSL født… Med denne «HoleShot Link» i linkleddet kan du trykke sammen den bakre fjæringen på sykkelen, og få et bibeholdt trykk på bakhjulet lik at balansen på sykkelen blir lavere og motoren får bedre kontakt med bakdrevet og kjeden spennes når den holdes nedtrykt. Dette gir bedre respons. Denne delen av lenkeleddet brukes nå av alle større GP team og alle AMA-kjørere, bl.a: -Kawasaki racing team -Team CLS Kawasaki -Bud racing -Team Honda Gariboldi racing -HRC Honda racing -Rinaldi Yamaha factory racing -Kemea Yamaha racing -DP19 Yamaha racing -Ice One Husqvarna factory racing Lett å montere! Alt som behøves inngår. Lager, pakninger følger med (viss modifisering kan behøves på linkleddet på visse modeller). Produsert innenfor EU av 707-Aluminium av høyeste kvalitet og har en eloksert overflate for en stilig look og for å motstå rust. Hvert linkledd har 2x4stk forskjellige innstillinger for hvor lavt sykkelen skal senkes, 0-30mm. Det følger med 2stk. bolter med forskjellig dyp på hvor mye sykkelen skal kunne trykkes sammen.

HSL- HoleShot Link System! Dette er starthjelpen du virkelig behøver! Nå finnes dette hjelpemidlet som du ikke visste om for starten. Noe som de fleste proffkjørere allerede har montert! Alle vet hvor viktig starten er når det kommer til motocross konkurranser! Denne delen av linkleddet fungerer på samme måte som den fremre «HoleShot» anordningen som sitter på framgaffelen/gaffelben beskyttelsen. HoleShot-delen til framgaffelen var en så stor suksess at 9 av 10 førere har den montert på sine sykler. Problemet med å kun ha en HoleShot på framgaffelen gjorde at trykket på bakhjulet forsvant pga. den sammentrykte gaffelen. En utvikling var nødvendig og i og med det ble HSL født… Med denne «HoleShot Link» i linkleddet kan du trykke sammen den bakre fjæringen på sykkelen, og få et bibeholdt trykk på bakhjulet lik at balansen på sykkelen blir lavere og motoren får bedre kontakt med bakdrevet og kjeden spennes når den holdes nedtrykt. Dette gir bedre respons. Denne delen av lenkeleddet brukes nå av alle større GP team og alle AMA-kjørere, bl.a: -Kawasaki racing team -Team CLS Kawasaki -Bud racing -Team Honda Gariboldi racing -HRC Honda racing -Rinaldi Yamaha factory racing -Kemea Yamaha racing -DP19 Yamaha racing -Ice One Husqvarna factory racing Lett å montere! Alt som behøves inngår. Lager, pakninger følger med (viss modifisering kan behøves på linkleddet på visse modeller). Produsert innenfor EU av 707-Aluminium av høyeste kvalitet og har en eloksert overflate for en stilig look og for å motstå rust. Hvert linkledd har 2x4stk forskjellige innstillinger for hvor lavt sykkelen skal senkes, 0-30mm. Det følger med 2stk. bolter med forskjellig dyp på hvor mye sykkelen skal kunne trykkes sammen. HSL-systemet krever også at en fremre HoleShot Device brukes. Velg mellom 2 stk forskjellige lengder på lenkeleddet, standard likt som original eller et litt lengre lenkeledd. Et lavere linkledd gjør sykkelen din litt lavere, man pleier å si at 1mm forskjell på linkleddet endrer 3 mm på høyden, f.eks. et lenkeledd som er +2mm lavere senker høyden med 6mm. De lavere linkleddene er utformet for å stive opp den innledende kompresjonen, senke den bakre delen av sykkelen, noe som gir sykkelen en mye mer stabil og lavere følelse når du kommer inn i kurver. Du kommer ikke til å få følelsen av å bli sparket i baken av setet. Evnen til å ta kurvene pleier også å forbedres sammenlignet med standardlengdene. Factory look - Factory function - Factory launch Monteringsinstruksjoner: Step 1: Take off the nut stopper Step 2: Turn the clevis around Remark: HSL install system must be on the right side. Shock rebound adjustment must be on the left side

  • ██████████ ██████

    ███ ███ ███

  • ██████████ ██████

    ███ ███ ███

  • ██████████ ██████

    ███ ███ ███

  • ██████████ ██████

    ███ ███ ███

HSL Holeshot Link System

C2P Suspension

Dette er ett eksempel bilde og kan skille ut seg fra originalet.

!
  • (-%)
  • Lagerstatus Få igjen
  • Leveringstid 2-6 dager 5-10 dager

Passer dette produktet din cross?

Klikk på et av dine kjøretøy for å se om produktet passer.

Legg til din cross for å se om produktet passer

HSL Holeshot Link System

C2P Suspension

HSL- HoleShot Link System! Dette er starthjelpen du virkelig behøver! Nå finnes dette hjelpemidlet som du ikke visste om for starten. Noe som de fleste proffkjørere allerede har montert! Alle vet hvor viktig starten er når det kommer til motocross konkurranser! Denne delen av linkleddet fungerer på samme måte som den fremre «HoleShot» anordningen som sitter på framgaffelen/gaffelben beskyttelsen. HoleShot-delen til framgaffelen var en så stor suksess at 9 av 10 førere har den montert på sine sykler. Problemet med å kun ha en HoleShot på framgaffelen gjorde at trykket på bakhjulet forsvant pga. den sammentrykte gaffelen. En utvikling var nødvendig og i og med det ble HSL født… Med denne «HoleShot Link» i linkleddet kan du trykke sammen den bakre fjæringen på sykkelen, og få et bibeholdt trykk på bakhjulet lik at balansen på sykkelen blir lavere og motoren får bedre kontakt med bakdrevet og kjeden spennes når den holdes nedtrykt. Dette gir bedre respons. Denne delen av lenkeleddet brukes nå av alle større GP team og alle AMA-kjørere, bl.a: -Kawasaki racing team -Team CLS Kawasaki -Bud racing -Team Honda Gariboldi racing -HRC Honda racing -Rinaldi Yamaha factory racing -Kemea Yamaha racing -DP19 Yamaha racing -Ice One Husqvarna factory racing Lett å montere! Alt som behøves inngår. Lager, pakninger følger med (viss modifisering kan behøves på linkleddet på visse modeller). Produsert innenfor EU av 707-Aluminium av høyeste kvalitet og har en eloksert overflate for en stilig look og for å motstå rust. Hvert linkledd har 2x4stk forskjellige innstillinger for hvor lavt sykkelen skal senkes, 0-30mm. Det følger med 2stk. bolter med forskjellig dyp på hvor mye sykkelen skal kunne trykkes sammen.

HSL- HoleShot Link System! Dette er starthjelpen du virkelig behøver! Nå finnes dette hjelpemidlet som du ikke visste om for starten. Noe som de fleste proffkjørere allerede har montert! Alle vet hvor viktig starten er når det kommer til motocross konkurranser! Denne delen av linkleddet fungerer på samme måte som den fremre «HoleShot» anordningen som sitter på framgaffelen/gaffelben beskyttelsen. HoleShot-delen til framgaffelen var en så stor suksess at 9 av 10 førere har den montert på sine sykler. Problemet med å kun ha en HoleShot på framgaffelen gjorde at trykket på bakhjulet forsvant pga. den sammentrykte gaffelen. En utvikling var nødvendig og i og med det ble HSL født… Med denne «HoleShot Link» i linkleddet kan du trykke sammen den bakre fjæringen på sykkelen, og få et bibeholdt trykk på bakhjulet lik at balansen på sykkelen blir lavere og motoren får bedre kontakt med bakdrevet og kjeden spennes når den holdes nedtrykt. Dette gir bedre respons. Denne delen av lenkeleddet brukes nå av alle større GP team og alle AMA-kjørere, bl.a: -Kawasaki racing team -Team CLS Kawasaki -Bud racing -Team Honda Gariboldi racing -HRC Honda racing -Rinaldi Yamaha factory racing -Kemea Yamaha racing -DP19 Yamaha racing -Ice One Husqvarna factory racing Lett å montere! Alt som behøves inngår. Lager, pakninger følger med (viss modifisering kan behøves på linkleddet på visse modeller). Produsert innenfor EU av 707-Aluminium av høyeste kvalitet og har en eloksert overflate for en stilig look og for å motstå rust. Hvert linkledd har 2x4stk forskjellige innstillinger for hvor lavt sykkelen skal senkes, 0-30mm. Det følger med 2stk. bolter med forskjellig dyp på hvor mye sykkelen skal kunne trykkes sammen. HSL-systemet krever også at en fremre HoleShot Device brukes. Velg mellom 2 stk forskjellige lengder på lenkeleddet, standard likt som original eller et litt lengre lenkeledd. Et lavere linkledd gjør sykkelen din litt lavere, man pleier å si at 1mm forskjell på linkleddet endrer 3 mm på høyden, f.eks. et lenkeledd som er +2mm lavere senker høyden med 6mm. De lavere linkleddene er utformet for å stive opp den innledende kompresjonen, senke den bakre delen av sykkelen, noe som gir sykkelen en mye mer stabil og lavere følelse når du kommer inn i kurver. Du kommer ikke til å få følelsen av å bli sparket i baken av setet. Evnen til å ta kurvene pleier også å forbedres sammenlignet med standardlengdene. Factory look - Factory function - Factory launch Monteringsinstruksjoner: Step 1: Take off the nut stopper Step 2: Turn the clevis around Remark: HSL install system must be on the right side. Shock rebound adjustment must be on the left side

  • Raske leveringer
  • 60 dager åpent kjøp
  • Gratis bytte av størrelse
  • Laveste prisgaranti

C2P Suspension

C2P Suspension er en europeisk "hig-end" produsent av fjæringskomponenter til både forgaffel og støtdemper. Samtlige produkter produserers med stor presisjon, avanserte maskiner og av de beste materialene. C2P Suspension leverer fjæringskomponenter til MXGP team, da deres kunnskaper er svært ettertraktede.

Vise alle produkter fra C2P Suspension >