Produktet har blitt lagt i handlevognen

Steng

/

Dette er ett eksempel bilde og kan skille ut seg fra originalet.

GET GP1 Evo Databox (ECU)

GET

Gjør som verdenseliten! David Philippaerts Aerts, Marvin Musquin, Antonio Cairoli, Chad Reed, James Stewart, Team Pro Circuit Kawasaki og andre for å nevne noen som bruker GET produkter. GP1 Power er en ny "bolt-on"-boksen (ECU) produsert av GET for 1-sylindrede motocross-sykler med innsprøytning. GP1 EVO inneholder en drivstoff mappe, utviklet av GET ingeniører som garanterer den beste ytelsen på en standard motorsykkel. Førere som ikke ønsker å endre innstillingene i ECU har et produkt som allerede er utviklet og effektiv. Denne Tuneren kan i sin tur, med ekstra programmerings tilbehør, endre på avanserte innstillinger for enkelte motorer. ECU hovedfunksjoner: (tilgjengelig gjennom valgfri programmerings verktøy) - Stille inn injeksjon tid og tennings tider - Stille inn turtall sperre - Stille inn Throttle posisjon og injeksjons fasen - Stille inn innsprøytning og tenning mapper på forhånd, pr. gir (bare med valgfri sensor) - Stille inn Quick shifter, bryt tid og "time out" - Angi start strategier - Stille inn alle innganger og utgangs parametere - Aux. innganger for hastighetsmåler (obligatoriskt for traction og launch kontroll) - Inngang for map switch, så at to forskjellige mapper kan brukes - CAN BUS utgang for å koble til data logging systemet. GPA- GET POWER ASSISTANCE Samme som GP1 men med GPA tilbehøret. GET har oppfunnet GPA "Get power assistance ", en teknologisk revolusjon i motocross verden for å få mer ytelse og gjør sjåførens kjøreopplevelse enklere. Systemet overvåker automatisk kraften på hjulet på en dynamisk måte, dvs det tilpasser seg sjåførens kjørestil og gir bedre ytelse, bedre retning og dermed høyere sikkerhet og høyere svinge hastighet på alle bane underlag. Takket være dette nye systemet, kan sjåføren fokusere utelukkende på å finne den beste balansen og de beste sporene med føttene på fothvilerne.

Gjør som verdenseliten! David Philippaerts Aerts, Marvin Musquin, Antonio Cairoli, Chad Reed, James Stewart, Team Pro Circuit Kawasaki og andre for å nevne noen som bruker GET produkter. GP1 Power er en ny "bolt-on"-boksen (ECU) produsert av GET for 1-sylindrede motocross-sykler med innsprøytning. GP1 EVO inneholder en drivstoff mappe, utviklet av GET ingeniører som garanterer den beste ytelsen på en standard motorsykkel. Førere som ikke ønsker å endre innstillingene i ECU har et produkt som allerede er utviklet og effektiv. Denne Tuneren kan i sin tur, med ekstra programmerings tilbehør, endre på avanserte innstillinger for enkelte motorer. ECU hovedfunksjoner: (tilgjengelig gjennom valgfri programmerings verktøy) - Stille inn injeksjon tid og tennings tider - Stille inn turtall sperre - Stille inn Throttle posisjon og injeksjons fasen - Stille inn innsprøytning og tenning mapper på forhånd, pr. gir (bare med valgfri sensor) - Stille inn Quick shifter, bryt tid og "time out" - Angi start strategier - Stille inn alle innganger og utgangs parametere - Aux. innganger for hastighetsmåler (obligatoriskt for traction og launch kontroll) - Inngang for map switch, så at to forskjellige mapper kan brukes - CAN BUS utgang for å koble til data logging systemet. GPA- GET POWER ASSISTANCE Samme som GP1 men med GPA tilbehøret. GET har oppfunnet GPA "Get power assistance ", en teknologisk revolusjon i motocross verden for å få mer ytelse og gjør sjåførens kjøreopplevelse enklere. Systemet overvåker automatisk kraften på hjulet på en dynamisk måte, dvs det tilpasser seg sjåførens kjørestil og gir bedre ytelse, bedre retning og dermed høyere sikkerhet og høyere svinge hastighet på alle bane underlag. Takket være dette nye systemet, kan sjåføren fokusere utelukkende på å finne den beste balansen og de beste sporene med føttene på fothvilerne. Dette gir høyere kurve hastighet på vei inn og ut på alle underlag. Bedre kontroll på glatt underlag og enklere kjøring er blant de største fordelene med en GPA. Sjåføren kan velge på en meget enkel måte GPA innstillinger og tilpasse seg til sin egen kjørestil. GPA Switch (se bilde) kan justeres i real tid på sparket. Sammenligning diagram: Kurve atferd med GPA systemet aktivert (rød graf) og med GPA deaktivert (blå graf) grafen kan du se hastighet, gass stilling (TPS) og turtall (RPM). Det viser tydelig at sjåføren slår på gassen tidligere på grunn av GPA systemet, og holder det 100% åpent hele kurven, mens motorens turtall styres automatisk av GPA for best ytelse og maksimal hastighet.

  • ██████████ ██████

    ███ ███ ███

  • ██████████ ██████

    ███ ███ ███

  • ██████████ ██████

    ███ ███ ███

  • ██████████ ██████

    ███ ███ ███

GET GP1 Evo Databox (ECU)

GET

Dette er ett eksempel bilde og kan skille ut seg fra originalet.

!
  • (-%)
  • Lagerstatus Få igjen
  • Leveringstid 2-6 dager 5-10 dager

Passer dette produktet din cross?

Klikk på et av dine kjøretøy for å se om produktet passer.

Legg til din cross for å se om produktet passer

GET GP1 Evo Databox (ECU)

GET

Gjør som verdenseliten! David Philippaerts Aerts, Marvin Musquin, Antonio Cairoli, Chad Reed, James Stewart, Team Pro Circuit Kawasaki og andre for å nevne noen som bruker GET produkter. GP1 Power er en ny "bolt-on"-boksen (ECU) produsert av GET for 1-sylindrede motocross-sykler med innsprøytning. GP1 EVO inneholder en drivstoff mappe, utviklet av GET ingeniører som garanterer den beste ytelsen på en standard motorsykkel. Førere som ikke ønsker å endre innstillingene i ECU har et produkt som allerede er utviklet og effektiv. Denne Tuneren kan i sin tur, med ekstra programmerings tilbehør, endre på avanserte innstillinger for enkelte motorer. ECU hovedfunksjoner: (tilgjengelig gjennom valgfri programmerings verktøy) - Stille inn injeksjon tid og tennings tider - Stille inn turtall sperre - Stille inn Throttle posisjon og injeksjons fasen - Stille inn innsprøytning og tenning mapper på forhånd, pr. gir (bare med valgfri sensor) - Stille inn Quick shifter, bryt tid og "time out" - Angi start strategier - Stille inn alle innganger og utgangs parametere - Aux. innganger for hastighetsmåler (obligatoriskt for traction og launch kontroll) - Inngang for map switch, så at to forskjellige mapper kan brukes - CAN BUS utgang for å koble til data logging systemet. GPA- GET POWER ASSISTANCE Samme som GP1 men med GPA tilbehøret. GET har oppfunnet GPA "Get power assistance ", en teknologisk revolusjon i motocross verden for å få mer ytelse og gjør sjåførens kjøreopplevelse enklere. Systemet overvåker automatisk kraften på hjulet på en dynamisk måte, dvs det tilpasser seg sjåførens kjørestil og gir bedre ytelse, bedre retning og dermed høyere sikkerhet og høyere svinge hastighet på alle bane underlag. Takket være dette nye systemet, kan sjåføren fokusere utelukkende på å finne den beste balansen og de beste sporene med føttene på fothvilerne.

Gjør som verdenseliten! David Philippaerts Aerts, Marvin Musquin, Antonio Cairoli, Chad Reed, James Stewart, Team Pro Circuit Kawasaki og andre for å nevne noen som bruker GET produkter. GP1 Power er en ny "bolt-on"-boksen (ECU) produsert av GET for 1-sylindrede motocross-sykler med innsprøytning. GP1 EVO inneholder en drivstoff mappe, utviklet av GET ingeniører som garanterer den beste ytelsen på en standard motorsykkel. Førere som ikke ønsker å endre innstillingene i ECU har et produkt som allerede er utviklet og effektiv. Denne Tuneren kan i sin tur, med ekstra programmerings tilbehør, endre på avanserte innstillinger for enkelte motorer. ECU hovedfunksjoner: (tilgjengelig gjennom valgfri programmerings verktøy) - Stille inn injeksjon tid og tennings tider - Stille inn turtall sperre - Stille inn Throttle posisjon og injeksjons fasen - Stille inn innsprøytning og tenning mapper på forhånd, pr. gir (bare med valgfri sensor) - Stille inn Quick shifter, bryt tid og "time out" - Angi start strategier - Stille inn alle innganger og utgangs parametere - Aux. innganger for hastighetsmåler (obligatoriskt for traction og launch kontroll) - Inngang for map switch, så at to forskjellige mapper kan brukes - CAN BUS utgang for å koble til data logging systemet. GPA- GET POWER ASSISTANCE Samme som GP1 men med GPA tilbehøret. GET har oppfunnet GPA "Get power assistance ", en teknologisk revolusjon i motocross verden for å få mer ytelse og gjør sjåførens kjøreopplevelse enklere. Systemet overvåker automatisk kraften på hjulet på en dynamisk måte, dvs det tilpasser seg sjåførens kjørestil og gir bedre ytelse, bedre retning og dermed høyere sikkerhet og høyere svinge hastighet på alle bane underlag. Takket være dette nye systemet, kan sjåføren fokusere utelukkende på å finne den beste balansen og de beste sporene med føttene på fothvilerne. Dette gir høyere kurve hastighet på vei inn og ut på alle underlag. Bedre kontroll på glatt underlag og enklere kjøring er blant de største fordelene med en GPA. Sjåføren kan velge på en meget enkel måte GPA innstillinger og tilpasse seg til sin egen kjørestil. GPA Switch (se bilde) kan justeres i real tid på sparket. Sammenligning diagram: Kurve atferd med GPA systemet aktivert (rød graf) og med GPA deaktivert (blå graf) grafen kan du se hastighet, gass stilling (TPS) og turtall (RPM). Det viser tydelig at sjåføren slår på gassen tidligere på grunn av GPA systemet, og holder det 100% åpent hele kurven, mens motorens turtall styres automatisk av GPA for best ytelse og maksimal hastighet.

  • Raske leveringer
  • 60 dager åpent kjøp
  • Gratis bytte av størrelse
  • Laveste prisgaranti