Produktet har blitt lagt i handlevognen

Steng

/

Dette er ett eksempel bilde og kan skille ut seg fra originalet.

Eksosanlegg DR.D NS-4

Dr.D

Den mest populære eksos anlegget i DR.D utvalg! Doug Dubachs ord; "Vi testet en standard KTM SXF 350 i mange timer.Vi gjorde også en DR.D sykkel for Motocross Action med en trimmet motor, vårt DR.D system og modifiserte fjærringen. Vi kjente at sykkelen behøvde mer bunneffekt, et kraftigere effekt gjennom mellomregisteret samtidig som vi beholde original topp effekten som var veldig bra." DR.D Rustfrie/Alu er det eksossystem som er valgt av de fleste tidsskrift for test enn noen annen. De som har muligheten for å velge å vrake blant eksosanlegg, velger DR.D Det er lettere enn de originale eksosanleggene og er laget i RF/ALU som er ett slitesterkt 304 rustfritt stål. TIG sveiset konstruksjon og frest aluminium potte som er montert direkte på eksos kjeglen. Alle eksos systemene testet på banen for forbedre gass responsen og vrid momentet for å øke effekten. Sveiset konstruksjon med magnesium ende og skrudd(ikke klinket) ved inngangen for at det skal bli enkelt å bytte lyddemper ullen, og en perforert kjerne som reduserer varmeutvikling for bedre holdbarhet. -Store effekt forbedringer fra det opprinnelige eksosanlegget. -Egenskaper som for eksempel front-og mellomliggende rør i rustfritt stål og aluminium lyddemper. -Lett Magnesium ende. -Sveiset konstruksjon for redusert vekt. -Skru (ikke klinket) ved innløpet for at det skal bli enkelt å bytte lyddemper ullen -Race-testet av Doug Dubach. -Uovertruffen testing og utvikling. -Brukes av DR.D elite og amatører kjører og fabrikk team. Hver DR.D eksosanlegg klarer FIM-og Svemos 115dB 2m max test. Doug Dubach bruke mer tid og mer erfaring enn noe annet selskap for å teste anleggene på banen.

Den mest populære eksos anlegget i DR.D utvalg! Doug Dubachs ord; "Vi testet en standard KTM SXF 350 i mange timer.Vi gjorde også en DR.D sykkel for Motocross Action med en trimmet motor, vårt DR.D system og modifiserte fjærringen. Vi kjente at sykkelen behøvde mer bunneffekt, et kraftigere effekt gjennom mellomregisteret samtidig som vi beholde original topp effekten som var veldig bra." DR.D Rustfrie/Alu er det eksossystem som er valgt av de fleste tidsskrift for test enn noen annen. De som har muligheten for å velge å vrake blant eksosanlegg, velger DR.D Det er lettere enn de originale eksosanleggene og er laget i RF/ALU som er ett slitesterkt 304 rustfritt stål. TIG sveiset konstruksjon og frest aluminium potte som er montert direkte på eksos kjeglen. Alle eksos systemene testet på banen for forbedre gass responsen og vrid momentet for å øke effekten. Sveiset konstruksjon med magnesium ende og skrudd(ikke klinket) ved inngangen for at det skal bli enkelt å bytte lyddemper ullen, og en perforert kjerne som reduserer varmeutvikling for bedre holdbarhet. -Store effekt forbedringer fra det opprinnelige eksosanlegget. -Egenskaper som for eksempel front-og mellomliggende rør i rustfritt stål og aluminium lyddemper. -Lett Magnesium ende. -Sveiset konstruksjon for redusert vekt. -Skru (ikke klinket) ved innløpet for at det skal bli enkelt å bytte lyddemper ullen -Race-testet av Doug Dubach. -Uovertruffen testing og utvikling. -Brukes av DR.D elite og amatører kjører og fabrikk team. Hver DR.D eksosanlegg klarer FIM-og Svemos 115dB 2m max test. Doug Dubach bruke mer tid og mer erfaring enn noe annet selskap for å teste anleggene på banen. Som en tidligere fabrikk Supercross kjører er Dubach kjent som "Den største testføreren i sporten." DR.D eksosanlegg har uovertruffen effekt. Når andre produsenter leter etter de siste hestekreftene på en dyno, tilbringer Doug Dubach timer med kjøring på original cross syklene for å forstå hver sykkels behov, og deretter utvikle eksosanlegg etter sine målinger slik at anlegget blir skreddersydd for hver modell og får mere effekt enn det originale anlegget! DR.D eksosanlegg er ikke masseprodusert. Hvert system unikt og alle har blitt utviklet på banan for å forbedre sykkelens egenskaper best. Du vil ikke finne "universelle" komponenter, for eksempel tunge fjærer og pakninger på DR.D 's system ettersom snarveier på banen eller i produksjonen aldri er bra. Anvend det som mannen har brukt flere timer på tester på Honda, Suzuki, KTM, Kawasaki og Yamaha enn noen annen. Hvis det passerer Dubachs tester, vil det også passere dine tester!

  • ██████████ ██████

    ███ ███ ███

  • ██████████ ██████

    ███ ███ ███

  • ██████████ ██████

    ███ ███ ███

  • ██████████ ██████

    ███ ███ ███

Eksosanlegg DR.D NS-4

Dr.D

Dette er ett eksempel bilde og kan skille ut seg fra originalet.

!
  • (-%)
  • Lagerstatus Få igjen
  • Leveringstid 2-6 dager 5-10 dager

Passer dette produktet din cross?

Klikk på et av dine kjøretøy for å se om produktet passer.

Legg til din cross for å se om produktet passer

Eksosanlegg DR.D NS-4

Dr.D

Den mest populære eksos anlegget i DR.D utvalg! Doug Dubachs ord; "Vi testet en standard KTM SXF 350 i mange timer.Vi gjorde også en DR.D sykkel for Motocross Action med en trimmet motor, vårt DR.D system og modifiserte fjærringen. Vi kjente at sykkelen behøvde mer bunneffekt, et kraftigere effekt gjennom mellomregisteret samtidig som vi beholde original topp effekten som var veldig bra." DR.D Rustfrie/Alu er det eksossystem som er valgt av de fleste tidsskrift for test enn noen annen. De som har muligheten for å velge å vrake blant eksosanlegg, velger DR.D Det er lettere enn de originale eksosanleggene og er laget i RF/ALU som er ett slitesterkt 304 rustfritt stål. TIG sveiset konstruksjon og frest aluminium potte som er montert direkte på eksos kjeglen. Alle eksos systemene testet på banen for forbedre gass responsen og vrid momentet for å øke effekten. Sveiset konstruksjon med magnesium ende og skrudd(ikke klinket) ved inngangen for at det skal bli enkelt å bytte lyddemper ullen, og en perforert kjerne som reduserer varmeutvikling for bedre holdbarhet. -Store effekt forbedringer fra det opprinnelige eksosanlegget. -Egenskaper som for eksempel front-og mellomliggende rør i rustfritt stål og aluminium lyddemper. -Lett Magnesium ende. -Sveiset konstruksjon for redusert vekt. -Skru (ikke klinket) ved innløpet for at det skal bli enkelt å bytte lyddemper ullen -Race-testet av Doug Dubach. -Uovertruffen testing og utvikling. -Brukes av DR.D elite og amatører kjører og fabrikk team. Hver DR.D eksosanlegg klarer FIM-og Svemos 115dB 2m max test. Doug Dubach bruke mer tid og mer erfaring enn noe annet selskap for å teste anleggene på banen.

Den mest populære eksos anlegget i DR.D utvalg! Doug Dubachs ord; "Vi testet en standard KTM SXF 350 i mange timer.Vi gjorde også en DR.D sykkel for Motocross Action med en trimmet motor, vårt DR.D system og modifiserte fjærringen. Vi kjente at sykkelen behøvde mer bunneffekt, et kraftigere effekt gjennom mellomregisteret samtidig som vi beholde original topp effekten som var veldig bra." DR.D Rustfrie/Alu er det eksossystem som er valgt av de fleste tidsskrift for test enn noen annen. De som har muligheten for å velge å vrake blant eksosanlegg, velger DR.D Det er lettere enn de originale eksosanleggene og er laget i RF/ALU som er ett slitesterkt 304 rustfritt stål. TIG sveiset konstruksjon og frest aluminium potte som er montert direkte på eksos kjeglen. Alle eksos systemene testet på banen for forbedre gass responsen og vrid momentet for å øke effekten. Sveiset konstruksjon med magnesium ende og skrudd(ikke klinket) ved inngangen for at det skal bli enkelt å bytte lyddemper ullen, og en perforert kjerne som reduserer varmeutvikling for bedre holdbarhet. -Store effekt forbedringer fra det opprinnelige eksosanlegget. -Egenskaper som for eksempel front-og mellomliggende rør i rustfritt stål og aluminium lyddemper. -Lett Magnesium ende. -Sveiset konstruksjon for redusert vekt. -Skru (ikke klinket) ved innløpet for at det skal bli enkelt å bytte lyddemper ullen -Race-testet av Doug Dubach. -Uovertruffen testing og utvikling. -Brukes av DR.D elite og amatører kjører og fabrikk team. Hver DR.D eksosanlegg klarer FIM-og Svemos 115dB 2m max test. Doug Dubach bruke mer tid og mer erfaring enn noe annet selskap for å teste anleggene på banen. Som en tidligere fabrikk Supercross kjører er Dubach kjent som "Den største testføreren i sporten." DR.D eksosanlegg har uovertruffen effekt. Når andre produsenter leter etter de siste hestekreftene på en dyno, tilbringer Doug Dubach timer med kjøring på original cross syklene for å forstå hver sykkels behov, og deretter utvikle eksosanlegg etter sine målinger slik at anlegget blir skreddersydd for hver modell og får mere effekt enn det originale anlegget! DR.D eksosanlegg er ikke masseprodusert. Hvert system unikt og alle har blitt utviklet på banan for å forbedre sykkelens egenskaper best. Du vil ikke finne "universelle" komponenter, for eksempel tunge fjærer og pakninger på DR.D 's system ettersom snarveier på banen eller i produksjonen aldri er bra. Anvend det som mannen har brukt flere timer på tester på Honda, Suzuki, KTM, Kawasaki og Yamaha enn noen annen. Hvis det passerer Dubachs tester, vil det også passere dine tester!

  • Raske leveringer
  • 60 dager åpent kjøp
  • Gratis bytte av størrelse
  • Laveste prisgaranti

Dr.D

Dr.D produserer høytpresterende eksosanlegg, tuningsystemer og lyddempere av absolutt beste kvalitet for motocross og enduro. Alle Dr.D's produkter er utviklet og testet på banen av Doug Dubach, for å gi motorsykkelen din eksepsjonell kraft og ytelse.

Vise alle produkter fra Dr.D >